خانه هوشمند

جارو رباتیک بهتره یا جارو معمولی

جارو رباتیک بهتره یا جارو معمولی

حتما بارها این اتفاق افتاده که هنگام جارو کشیدن به این فکر کردیدکه ای کاش جاروتون توان این را داشت که خودش همه جای خانه را  جارو کشی میکردو خانه را تمیز تحویل شما میداد . باید بگم که شما به راحتی میتونید با جارو رباتیک به خواسته تان برسید

جارو رباتیک نسبت به جاروبرقی معمولی مزایای بسیاری دارد . گاهی اوقات شرایط به گونه ای است که کار کردن با جاروبرقی های معمولی سخت و طاقت فرسا میشود. اگر شما دارای فرزندی هستید که مدام ریخت و پاش میکند و یا شخصی هستید که در تمیز کردن خانه تان حساس هستید ، جارو رباتیک برای شما کارایی زیادی خواهد داشت و کار شما را بسیار راحت میکند . اگر شما شخصی هستید که بعد از پایان جارو کشیدن با جارو معمولی دچار کمردرد یا دست درد میشوید ، جارو رباتیک کمک بزرگی به شما خواهد کرد .

 

جارو رباتیک بهتره یا جارو معمولی

 

نظر یک کاربر : کسی که از تجربه خود در استفاده از جارو رباتیک میگوید – جارو رباتیک بهتره یا جارو معمولی

با داشتن یک جارو رباتیک با خیال راحت به کتاب خواندن یا تماشای فیلم مورد علاقه ام میپردازم و آِن دستگاه هوشمند کار جارو کشی  وتی کشی را انجام میدهد. من با داشتن یک کودک ۳ ساله ، زمانی برای استراحت ندارم . بنابراین به دنبال راهکاری هستم که بتوانم زمانی را به خود اختصاص بدهم . از روزی که جارو رباتیک خریده ام ، کارهایم کمتر شده و زمان بیشتری برای استراحت دارم .

بهتر است در رابطه با انتخاب مدل با مشاوران ما در تماس باشید چراکه  شما میتوانید متناسب با متراژ خانه و یا محل کارتان جارو رباتیک را انتخاب کنید.

برخی از مدلها به دلیل اینکه در یک دور تمیز کردن قادر هستند متراژ کمتری را تمیز کنند برای محیط های کوچک مناسب هستند .

زمانی را تصور کنید که شما بیرون از خانه هستید و تا آمادن مهمانها فرصتی برای نظافت منزل خود ندارید . اگر جارو رباتیک داشته باشید به راحتی و بدون دغدغه میتوانید از بیرون ازخانه به کمک گوشی و برنامه ای که روی آن نصب کردید جارو رباتیک را روشن کرده و مناطقی که میخواهید تمیز شود را برای آن مشخص کنید .

جارو رباتیک به کمک یک اپلیکیشن که روی گوشی نصب میشود قابل کنترل است .کار کردن با جارو برقی رباتیک کار پیچیده ای نیست پس نگرانی از این بابت نداشته باشید و تمام اشخاص در هر سنی میتوانند به راحتی با جارو رباتیک کار کنند و نیازشان را برطرف کنند. به کمک جارو برقی رباتیک شما میتوانید طبق برنامه زمانبندی شده ای کار نظافت خانه را انجام دهید .

 

نکاتی برای انتخاب جارو رباتیک کدام یک بهتره

 

جارو رباتیک هم جارو کشی و هم تی کشی را انجام میدهد و بعضی از مدلهای موجود در سایت آرین تیک به گونه ای هستندکه تمام کارها را اتومات انجام میدهند . هنگام جارو کشی اگر مخزن گردوخاک ربات پر شود ، ربات به ایستگاه برگشته و مخزن را در کیسه گردوخاک موجود در استیشن خالی میکند و مجددا به جارو کشی  ادامه میدهد.

جارو رباتیک همچنین تی کشی را انجام میدهد . دارای پد تی کشی در دونوع لرزشی و ثابت میباشد .

نوع لرزشی به صورت دو پد دایره ای میباشد که جنس این پدها از نخ پنبه است و به خوبی آلودگی را جذب میکند.

نوع دیگر که پد ثابت میباشد به صورت یک پد با جنس نخ پنبه است .

بررسی انواع مدلهای جارو رباتیک  – جارو رباتیک بهتره یا جارو معمولی

وقتی برای بار اول جارو رباتیک را روشن میکنید ، در خانه میچرخد و از محیط خانه نقشه برداری میکندو به کمک سنسورهایی که دارد تمامی اشیا و مبلمان را شناسایی کرده ودر نقشه ثبت میکند . برخی از مدلهای پیشرفته تر که مجهز به سنسورهای قوی و دوربین هستند خیلی دقیق تر اشیا را شناسایی میکنند و تا نزدیکی آن شی رفته و تمیز کاری را انجام میدهند . بیشتر مدلها میتوانند از مانع دو سانتی عبور کنند .

جارو رباتیک شیائومی معمولا دایره ای شکل و با ارتفاع کم  میباشد و به همین دلیل میتواند زیر میزو مبلمان و تخت ها را تمیز کند . برخی ا زمدلها میتوانند در تاریکی حرکت کنند بدون اینکه به موانع برخودر کند.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *